Underbart!

Redlektion idag och jag bestämde mig för att rida en ridskolehäst, så att Bella får ta det lite lungt innan lördag då det är tävling.
Lektionen:
Jag sa att jag ville rida en häst som heter Spontan. (Det var min favorithäst innan jag red Bella på lektion) och honom fick jag rida. Har inte ridit honom på typ tre år.  Han var så mjuk och skön! Och jag är ju mycket duktigare nu än för tre år sedan. Så då gick det ju ännu bättre. Jag Njöt i fulla drag av hans otroligt sköna gångarter. Han går så fint på tygeln också.  När vi galloperade på fyrkantspåret det sista och träna på den lätta sitsen kokade lyckan inom mig. Han är så UNDERBAR, är och förblir min favohäst på ridskolan. vill LÄTT rida honom igen. Love him

Jag och min lillebror tog lite vårbilder som den här. (det är jag)



Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0