Mockat

Halloj!
Jag har varit inne ganska länge nu men innan det var jag ute och mockade.
När jag skulle släppa ut Kickan var hon väldigt jobbig. Hon sprang iväg hela tiden. Klarade inte att hålla henne så där kom jag släpande efter henne. Men tillslut blev det lite hyfs på henne och jag fick in henne i hagen. Sen mockade jag i stallet med min lillasyster Nathalie.
En bild från i somras dåhon gick i en väldigt grön hage.



Sedan lite senare ska jag ta ett ridpass med Bella. Ska rida lite dressyr i padocken. Måste rida igenom henne ordentligt så att allt känns bra i morgon då det är tävling i Skara. Väldigt skönt att tä Ska putsa och byta vojlock till en matchande huva. I ale hade jag denna outfiten:


vad tycks? det blir antingen denna eller en annan med temat rosa. Får se vad det blir.


Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0