Känslan

Har nyss kommit hem från skolan.  Nu sitter jag och kollar lite bloggar.  Sen ska jag dra till Färgelanda med bella och rida.
Ska bli skönt att få göra det bästa som finns. känna en underbar häst under sig. Det är en så otrolig härlig känsla. Vi som rider gör värkligen något som kan vara jobbigt men så underbart. Ni vet alla att det är inte det roligaste att mocka en tidig morgon när man hellre vill ligga i soffan och gotta sig. Men efteråt kan man känna sig duktig att, att man gjorde det. Då kan man få sin belöning som är något annat bland hästar. Som oftast är att rida. Att känna den där känslan. Ta med dig det. Klaga inte på att det är jobbigt. Det är det ibland det vet jag. Men man får oftast en belöning.
det var mina ord det.

Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0