hejsan

Hejsan! Nu är jag hemma. Har ju ridit min underbara Bella. Det gick ju jättebra. Mot några hinder blev det inte helt perfect men då försökte jag rätta till det och bella ställde upp. Nu har den vanliga Bella kommit fram igen. Det var ju ett tag då hon vägrade väldigt mycket  och allt kändes hopplöst. Men nu är allt bra igen.
Vi hoppade en bana på 80 cm. Hon stannade inte en enda gång. Helt NÖJD!
En bild från i våras.
Har nyss ätit kvällsmat:)  I morgon ska vi kanske klippa Kickan. Hon får SÅÅÅÅ mycket vinterpäls. Hon blir trött väldigt fort med den pälsen. Så vi vill få henne klippt innan lördag då det är halloweenhoppet.
Ha det så bra!

Kram Michelle


Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0