Lovely Bella

Idag gick det super. Vi fick rida med sånna där bågar som håller överlivet på plats. ljag fick värkligen en bättre sits av den. Vi gjorde lite skänkelvikning och red serpentinbågar. Gick asum! Lovely Bella!!!

Pappa pratademed marrianne om en person som heter emmelie kajs-dotter. Hon kan prata med hästar på någe vis. Ock det stämmer. Jag vet att en häst hon pratat med kom från irland och ville hoppa höga höjder. Och ägarna fick ju inte säga något innan. Så det är ascoolt! En häst ville ha ett täcke med hög hals och det stämmde. Jag fattar inte hur det funkar men det är grymt. Så på lördag ska hon komma och prata med Bella. KUL! Det är ju inte direkt billigtmen det är värt det.
På onsdag ska jag åka till Färgelanda så ska vi prata om Maskeradthoppningen på söndag. Ska bli Nice. Jagska sätta på bella en sorts tomteluva som passar vid öronen och röda benlinder med vitt ludd på kanterna och även ett sådant shabrak. Hon ska även ha  rött nosludd. Det kommer att bli såå fint!

Kommentarer
Postat av: Sara

Fin blogg :)

2011-12-06 @ 07:56:28
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se/

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0