Grymt!

Det var verkligen gymt när Emellie Kajs-dotter pratade med Bella. Tänkte berätta om vad hon sa om Bella:
Bella beskrev sig som glad och possitiv. När hon var liten var det en liten flicka typ 6 år som hade hoppat små hinder och då hade Bella varit jättelugn! Men sen har det varit någon vuxen som ridit henne jättefel.  Jobbat med tvång, Lixom sågat i munnen, hård hand. Efter det har Bella lixom gjort sig stark för att skydda sig. Så nu är hon stel i nacken. Så vi ska masera henne där så ofta som möjligt för att det ska gå bort. Hennes personlighet är inte att vara stark för det har hon blivit efter den vuxna ryttaren. Men nu tycker bella att hon har det bra med miljön och allt. Gillar mig som ryttare. Hon tycker att jag är följsam och mjuk.  Hoppning är något som hon älskar. Hon vill hoppa höga hinder och svåra banor. Hon vill gärna lära sig mycket och behöva tänka. Det låter ju väldigt bra. Hon sa också att hon känner sig så lätt på vintern. Hon tycker det känns som om hon inte väger någonting. Det där med att hon busar  då ser hon som något possitivt. Hon förstår inte prolemet med det. Det tyckte jag var riktigt roligt. Hon säger också att hon är orädd och väldigt lugn.

Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0