Godmorgon!

God morgon allihopa!  Idag ska jag ju till Färgelanda för att vara med på maskeradhoppning. Ska bli riktigt kul. Hoppas Bella inte blir för upspelt. haha... Ni får hålla tummarna för mig. Det börjar klockan fem.

Nu har jag precis städat mitt rum. Känns skönt! Jag fattar inte att det snart är jul. Bara 13 dagar kvar. Men jag gillar ju julen så det är ju bara bra. Julmaten, släkten och den härliga stämmningen. LIKE IT!

Igår på kalaset spelade jag wordfeud med min kusin. Det var jättekul! Ska få spela mer på julafton.


Det enda som fattas på denna bilden är snön.

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha vad gulligt^^<3

2011-12-14 @ 19:50:36
URL: http://blondas.blogg.se/

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0