Frihetsdressyr och ridpasset

Ridapasset

Nu ska jag berätta lite om ridpasset. I början var hon lite ur fokus och skulle hålla kolla på allt runt omkring. Men sen blev hon jätte mjuk och fin. Sen skulle jag ta och hoppa lite. Det gick Superbra! Hon bara flög över och var högt över. Höjden blev 90cm Jag är såå Nöjd. Världens bästa häst finns hos mig.

Frihetsdressyr

Efteråt släppte vi henne lös för att hon skulle få av den sista överenergin. Då passa jag på att träna lite frihetsdressyr. Jag har läst och sett på ponnyakuten så jag ville gärna prova. Så hon följde efter mig heela tiden. När jag sprang så sprang hon efter. Vi la till och med ner ett hinder så när jag hoppade över det hoppade hon efter. Jag var såå glad. Det funkade och  det kändes underbart. Det här är något jag ska göra oftare. Det kanske t.o.m påverkar ridningen. I LOVE U



Kommentarer
Postat av: Jessica

Svar på kommentar:

Okej, håll utkik på min blogg efter resultatet i tävlingen.

Tack för att du följer och läser min blogg!



Kram

2011-12-04 @ 17:44:23
URL: http://mylifebyjessica.bloggplatsen.se

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0