Förlåt!

Förlåt för aatt jag inte blogga igår. Hadeinte en chans att hinna. Direkt efter skolan skulle jag rida och sen var det duscha, packa ocg åka till fotbollen. Efter fotbollen blev det att duscha igen och sen så skulle jag plugga inför ett engelskaprov. Efter det var det hög tid att sova. Så jag hann inte. Men här kommer ett inlägg.
Igår så skulle jag rida men padocken var för hård och frusen så jag fick rida på ett gärde. Det var väldigt ojämt så det blev väldigt att få det bra.  Så frös jagväldigt mycket om fingrarna. Jag kände dom inte äns. AJ! Men det sista så lyckades jag att värma upp dom så det sista gick det mycket lättare.
Sen var det fotbollsträning och det gick jättebra!  Jag tyckte att detvar riktigt roligt.
Nu sk jag gå och äta en riktigt mumsig lasange. jag tycker att det är jättegott.

Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0