Dom bästa julklapparna...

Vilken kväll det har varit. Varit med släkt och ätit god mat. Men ska säga er att jag har varit mättare än mättast! Kändes som om jag skulle sprängas. Men så blev det dock ej. Jag antar att ni är nyfikna på om jag fått någraa julklappar. Eller? Och det har jag. Massa bra hästgrejor och annat. Men här får ni se det jag nog tyckte var bäst av alltihop:


Tretorn Advance
Kolla in! Visst är dom snygga. Jag fick faktist den nya sorten som har en liten flagga på sig. Dom har mycket bättre dragkedja m.m. Tack till världens bästa mamma och pappa!!!





Haglunds vojlock!
Den blåa vojlocken fick jag och på ena sidan var det inbroderat "Michelle Petersson" Den var såå snygg. Fick även en matchande huva. Love it! Thanks!


SafeRace ridväst
Denna bekväma ridväst fick jag också. Som ni ser kom det med lite onödig fakta menmen...  Jag gillar den för att man kan lätt röra sig i den och den är snygg också:)

Detta var inte allt. Jag ska berätta lite mer om vad jag fått i morgon. God Jul!




Kommentarer
Postat av: Lina

Vilken fin blogg du har!! :)

Om du skulle vinna en bloggtävling, vad skulle du vilja vinna då?

Gå gärna in här och ge några förslag, skulle bli glad då :)

http://ryttarre.blogg.se/2011/december/priser.html#comment

Kram Lina

2011-12-25 @ 19:14:19
URL: http://ryttarre.blogg.se/

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0