Kollat på Bella

Idag har det vart en tjej och hennes mamma här och kollat på Bella. De tyckte att hon va jättesöt och då kan jag ju bara säga att jag håller med till 100 %.  För vi har tänkt att låna ut henne till någon som förhoppningsvis vill fortsätta tävla Bella. Det är ju det Bella vill och jag får ju inte tävla henne mer :( Både tjejen och mamman red henne. Mamman verkade tycka att det var en väldigt fin och trevlig ponny. Hon sa att hon var väldigt lydig och lyssnade bra. Och det stämmer även om hon kan ta sina egna vägar ibland ;) Men det var iallafall trevliga personer och de har nu åkt hem och ska fundera över saken.
 
(Kommer videoinlägg från imorse)
 
 

Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0