Skolan - check Nu - Jenny

Nu sitter jag på bussen på väg till Jenny. ;-)



upp och ner vänd bild. I know!

Ska bara säga en sak till. Fick en fråga a.n.g en bild jag la ut. Personen var anonym vilket jag tycker va lite fegt. Men det var inte det jag ville. För efter den kommentaren fick jag en till där en anonym person svarar på den frågan helt självsäkert. Då undrar jag en sak. Varför får en anonym person för sig att den kan svara på saker som handlar om mig. Vem vet bäst om mig? Jo det borde väl va jag eller? Jag vet att det är en person jag känner eftersom personen vet vem han på bilden var. Då är det väldigt fegt att vara anonym och bestämma sig för att låtsas veta saker om mig som de absolut inte gör. Så lågt alltså!!

Hoppas verkligen att denna personen läser det här nu och tänker efter lite.

Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0