Fy skäms!

Fy skäms på mig själv! Men nu är jag här igen. Får försöka ta ikapp lite här nu. Men det jag kan skriva är att jag tränat i Färgelanda idag. Vi hoppade på den STORA utebanan. Var en jättebra träning. Hoppade ett hinder på en volt för att få hästarna böjda runt innerskänkeln och ha ett jämnt flyt hela tiden. I början ville hon springa på lite. Men sen blev det jättebra! Jag lyfta blicken mer och väntade på språnget. Då blev det super! Kom perfekt in på hindret gång på gång i ett jämnt tempo. Sen hoppade vi det även i en åtta. Bytte alltså om volt efter hindret. Så denna träningen är jag väldigt nöjd med.

Det var första gången jag red med bett på en vecka. ;) Så det har läkt jättebra i munnen.




Men nu ropar sängen på mig. Får la gå och försöka sova lite nu. Finns ju något som heter morgondag. Vet inte riktigt vad jag menade med det. Men skitsamma. Tyckte det lät bra i alla fall ;)

GOD NATT! ♥


Kommentarer
Postat av: leavanny.blogg.se

Söt ponny :)

Svar: Tack! :)
Michelle

2013-04-09 @ 16:33:03
URL: http://leavanny.blogg.se/

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0