Sorry!!

Sorry för att det inte blev så bra uppdatering igår. Men det var för att jag var ute och red på förmiddan och sen när jag kom in duscha jag och så åkte vi på bio. Så det blev väldigt lite tid till att blogga. Men nu är jag tillbaka!

Nu har jag precis gett hästarna mat. Men dom fatta inte att jag la ut maten i den änden där dom inte var. jaja.. Dom fattar väl snart. Nu ska jag kolla på bloggar och även se på ponnyakuten på svtplay.se. Det var lite svårt att se allt igår för vi hade gäster hemma. Men då kollar jag ju såklart på svtplay.se. Man får ju inte missa bästa programmet. PONNYAKUTEN!
Detta är bild på mig från förra eller förrförra året. Venne! Men det är ju en vinterbild i alla fall. Det passar ju bra nu när det har blivit vitt på marken. Vad säger ni? ska jag gå ut och fota lite bilder på hästarna i snön?

Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0