Om hoppträningen som var igår

Jag lovade ju att jag skulle berätta om hoppträningen idag. Så det gör jag nu:
I början av passet trava vi över bommar för att få en bra balans i hästen. Det gick ganska bra. Men sedan hoppade vi olika kompinationer. det gillar jag jättemycket. Då gäller det att ha en bra sits och att var mjuk och följsam. Vi tränade på att reglera hur många gallopsteg det skulle vara mellan hindre. Det var lite svårt men det gick. Det sista så hoppade vi bana. Jag och Bella fick till några underbara hopp. Så lektionen blev ganska lyckad.
Denna bilden är härlig. Bella ser så stolt och mallig ut. LOVE U Bella!

Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0