Härlig dag i Baldersnäs

Idag har jag vart i Baldersnäs och tävlat. Har haft en jättebra dag där. Men här kommer resultatet:
 
LC Bed A/0+A/0
Kändes ganska bra på framhoppningen men jag fick ta det väldigt lungt för det var tungt och blött underlag. (Både framhoppning och tävlingsbana var på gräs) På banan gick det också bra. Men från 4:e hindret till 5:e blev svängen lite för stor så vi kom in lite fel  och då stannade hon. Men resten av banan gick super! Jag är faktist jättenöjd. ;) Hon hoppade så bra trots underlaget.
 
LC Bed Stil
Kändes lika  bra här. Bra runda som flöt på bra. Kom lite nära på några hinder men jag vågar inte riktigt reglera det för mycket på Bella för då blir hon sur och stannar. Men riktigt nöjd ändå.  Är så himla glad när hon inte stannar ;)
 

Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0