design

Tjo! Som ni kanske ser har jag grejat liite med designen. Fixat så att det inte är en vit ram runt headern, bytt bakgrund, fixat ikon till bloglovin och gjort profiltext. Det ända jag inte är nöjd med är att profiltexten är över bilden. menmen...

Idag har jag haft stalltjänst i Färgelanda. Mamma stod i cafeterian under tiden så när jag mockat färdigt köpte jag godis. Mums!

På vägen hem gick vi in på en loppis med massa julgrejor. Vi köpte en adventsljusstake och två fina röda krukor. Nice! Jag gillar att julen är på väg

När jag kom hem red jag på Bella. Det var väldiggt regnigt och blött. Jag red barbacka men det var inget skönt vöder att rida i. Men det gick bra endå.
Några bilder som ni aldrig sett:
Jag på söta Oliver. Han var väldigt skön att rida
'
hahaha...

Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0