Nu är jag tillbaka

Som ni nog har märkt så har det varit väldigt bad update. Men jag har ju varit hos Jenny så den dagen blev det ingen bloggning och dom andra dagarna har det varit fullt upp så jag har inte haft tid. Men nu är jag tillbaka.
Förut var jag ute och red. Men i padocken var det stenhårt så där kunde jag inte rida. Och på gärdena var det för blött så det fick bli att rida i skogen och på grusvägen. Så det bllev ett väldigt lungt pass. Sen efter att jag hade mockat började jag och Nathalie (min lillasyster) att städa i stallet. Det känns mycket bättre när det är ordning. Det är inte klart riktigt än men vi ska snart fortsätta.
Här kommer en del bilder som ni får titta på:
Mitt i sommaren vill hon gärrna ligga och gotta sig
Efter ridpasset här fick hon vara fotomodell
Öronen framåt
Där Bella står på detta kortet är det nu en padock.
Härliga  bilder va?

Kommentarer
Postat av: jeffä

Tack så mycket! :) bra, jag har lagt till dig också!:)

2011-12-30 @ 20:09:36
URL: http://horsesinfocus.blogg.se/

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0