Läsarfråga


Kommentarer
Postat av: Hanna

du sa den till mig, xd.<3

2011-12-31 @ 16:39:15
URL: http://blondas.blogg.se/
Postat av: Josefine - hästblogg

Jag hittade hit för att jag skrev " Kanebys kickan" på google nu ikväll. Jag ägde kickan från det att hon var två år till 4a. Jag red in henne. Har kännt henne sedan samma dag hon föddes, jag fick döpa henne och så. Känns så otroligt kul att jag hittat din blogg, för jag har sökt som en galning efter Kickan. Har inte vetat vart hon blivit såld. Jag sålde henne ner till vimmerby, och dem sålde henne vidare till göteborg tror jag, sen sålde dem henne och det är väl till dig antar jag. :)

Kickan är så otroligt fin och snäll och ni ser ut att vara ett jättefint ekipage! pussa och krama kickan från mig. // Josefine

2012-01-12 @ 23:02:31
URL: http://lettiie.blogg.se/

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0