Idol!

Det var sjukt spännande i Idol. Satt i soffan och kramade en kudde. hehe... Men jag är otroligt glad att det blev Amanda som van. Håller du med mig?
Det är något konstigt när jag gör nya inlägg. Det går inte att ändra texten och infoga bilder. Finns inga ikoner för det. Någon som vet vad problemet kan vara?
Det var sjukt spännande i Idol. Satt i soffan och kramade en kudde. hehe... Men jag är otroligt glad att det blev Amanda som van. Håller du med mig?

Idag ska vi åka upp till Färgelanda för att det är en person som kan prata meed hästar. Hon ska prata med Bella. Det ska bli skitkul! Ska berätta allt sen. Ska passa på att rida när vi endå är där också.

Syns sen!




Kommentarer
Postat av: Jessica

Hihi ja visst var det bra att Amanda vann! Själv satt man i Globen och såg allt live, helt otroligt vilken röst hon har.



Kika gärna in och läs/kommentera min blogg: http://mylifebyjessica.bloggplatsen.se/



Kram

2011-12-17 @ 19:54:28
URL: http://mylifebyjessica.bloggplatsen.se

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0