Städat stallet

Skrev ju att jag skulle ut och rida båda ponnysarna. Men istället blev det ingen ridning alls. Tyvärr. Det regnar ju så otroligt mycket och jag kände att det hade inte blivit något bättre av att jag hade ridit. Lika bra att skippa det. Donna hade ju inte direkt tänkt "Vilken snäll matte jag har som tvingar mig arbeta i regnet". Snarare tvärtom! Och jag skulle bara sitta och frysa och det skulle inte bli någon ordentlig ridning. Så beslutet fick bli att inte rida. 
 
Istället har jag städat i stallet ett par timmar. Så härligt när man städat upp och får lite utrymme. Känner mig mycket friare i stallet då. Hästarna fick komma in och blev torkade och vi la på de varma och goa täcken. De uppskattade inte vädret. De blev jätteglada över att få komma in och äta på sitt hö :D
 
 
Nu är det helg. En lång och härlig helg. Bortsätt från regnet då. Så gött med fyra dagars ledighet och en tävling inblandad där oxå. Då blir det prämiär tävling för Kickan i år. Dessutom med Emilia. Ska bli så spännande ;)
 
Den tiden <3
 
 

Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0