Sista dagen i skolan för denna veckan

Så härligt. Sommarn kommer! J alla fall två dagar. Älskar verkligen vädret. Passar på att klä mig i tajts och linne. Då är det verkligen sommar känsla. Aja, slutpratad om det.

Idag när jag kommer hem ska jag rida både Donna och Kickan. De båda ska laddas och va helt redo inför Gota cupen på lördag. Känner att det bara måste gå bra. Kickan hoppas jag är riktigt pigg. aäAnnars är hon inte rolig att rida. Pigg och glad ska hon vara och lyssna på Emilia (Inte springa till utgången vilket är ganska vanligt hos Kickan)

Donna hoppas jag e på bra humör och inte stoar sig så att hon är rädd för allt och alla. Vill att hon ska va lugn och lyssna på mig men ändå vara hoppglad och få upp benen över hindrena. Inte kul när blir ett litet onödigt pet. Speciellt när det handlar om lagllassen. Men vi ska se till att det går bra ;)



Haha... Bilden togs igår efter jag duschat och njöt av solen ute

Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0