Resultatet

Igår va jag i Mellerud på en klubbhoppning. Vädret va perfek. Känns väldigt  bättre om vädret är bra ;) Men nu till resultatet: 
 
 70cm
 På framridningen va hon lite okonsentrerad och sprang och gnäggade efter Kickan hela tiden. Men när de ställde in Kickan blev hon lugnare. På framhoppningen tog vi superhopp. Hon lyssnade på mig. På banan gick det lika bra och det flöt på bra men på 5:e hindret kom vi lite nära och Donna har inte lärt sig och lösa det än eftersom hon är såpass ung så det blev tyvär ett pet där. Resten av banan flöt på bra.
 
80cm
Framhoppningen gick super. Tog bara något enda hopp. På banan kunde jag inte riktigt koncentrera mig och ritten blev inte tillräckligt pöanerad och vi fick några flacka hopp. Efter ett hinder smet hon mot utgången oxå. Mitt fel alltihop. 
 
 
Här kommer lite fina bilder på mig och Donna från igår. Det är Alma Håkansson som fotat. ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0