Snigelfart

Denna skoldagen gick i snigelfart. Trots att vi slutade redan kl 12. Men nu har jag tagit mej igenom det och är hemma. Ska sätta mig och göra lite läxor. Måste säga att jag är lite för loj med det. Kan inte göra läxorna dan innan de ska lämnas in. Fy på dej där Michelle! ;)
 
Men ikväll får jag gör något roligt i alla fall. Ska på hoppträning. Hopps att det går mycket bättre än va det gjorde i måndags. Vill få en sån där härlig känsla nu innan tävling. Måste ju ha självförtroende och tro att vi ska klara det. Så snälla hoppträning. Ge oss en härlig känsla nudå. ;) PLEASE!!
 
Men nu skriker läxorna på hjälp. Måste kila. Herrå!
 
<3 <3 <3

Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0