Nathalie 8 år!

Jajjamän! Idag den 23:e mars fyllar Nathalie år. Hela 8 år. Hela familjen upp kl 7 imorse för att gratta henne. Vi sjöng för henne och hon fick presenter på sängen. Och efter frukosten åt vi marsipantårta. MUMMA! Efter det var jag snabbt nere för att smörja tränset. Har mycket och gör inför imorgon. Men fixat det mesta nu. Bara vissa saker som ska ner som jag behöver ikväll när jag ska rida. Då tar vi en sväng till FRK. Där ska hon trimmas lite lagom innan tävling. Då ska jag även prova att rida med ett nytt träns. Ett som vi köpte i Trollhättan förra helgen. Vårt tävlingsträns är liiite stort och det här hoppas vi passar bättre. I så fall ska jag ha det imorn. ;)
 
Nu har jag hållt på att förbereda i några timmar. Så nu känner jag mej redo. Sen ska vi åka och kolla på bio för att Nathalie fyller år. Vet inte vad för film men  det blir säkert bra :) Men jag får säga hej sålänge. Ska duscha och äta. Sen ska vi nog snart till bion. Se ya!
 
Här fyllde hon 7 år. Alltså förra året :D

Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0