Hoppat Donna

Nu har jag ridit Donna. Vi hoppade och det gick superbra! Försökte få henne uppe framför mig och låta henne bedöma avståndet. Hon hoppade alla hindren utan att tveka. Vi lyckades verkligen att komma uppåt idag. Det sista flög hon över ett hinder på 95 cm. Jag tog en lång och bra väg mot hindret, så att Donna skulle hinna se avståndet och rätta sig efter det. Direkt när vi svängde mot hindret kände hon att hon behövde länga på galoppen och då kom vi perfekt in och hon bara flög över. Så nöjd med min fina Donna! <3
 
Jag och Kickan i Nossebro 2012

Kommentarer
Postat av: Alva

Hej! :) Fin blogg, planer för helgen?
Kika gärna in på min blogg och kommentera vad du tycker! :D

Kram

2013-03-29 @ 19:13:45
URL: http://alvac.webblogg.se
Postat av: Agnes

Hur stor är hon? :)

Svar: Hon är en c-pony. Inte slutmätt än men senast hon mättes va hon 139 i mkh :)/Michelle
Michelle

2013-04-02 @ 12:37:38
URL: http://smalandsponnys.blogg.se

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0