Håll utkik!

Morning morning! Jag la inte ut filmen igår. Sorry för det. Men det Car för sent tyckte jag. Jag behövde gå och sova. Men jag skrev ett tidsinställt om det i alla fall. Så någon gång idag kommer filmerna ploppa upp. Håll utkik! Ni måste bara titta på den. ;)

Ikväll ska jag på fotbollsträning. Vi ska tydligen vara ute på gruset sa mamma. "Åååå va glad jag blir!" (not ) Kan väl vara inne i en gång i vecka i alla fall. Men tydligen inte.

På lördag skulle jag ju på tävling men den den är framflyttad till söndag istället. Det är samma dag som det är träningsmatch i fotbollen. Men då hoppar jag ju självklart över matchen. SORRY där! Men det är mycket viktigare att åka på tävling ;)




Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0