Fredagsmys

Min hand var helt missbildad idag efter SO-lektionen. Jag satt och skrev prov i 2 timmar. Så jag hade hanska mycket kramp i handen efteråt. Men härligt att prover är över nu. Det är så skönt när man gjort ett prov och det känns ganska bra i alla fall. För då är det gjort. Man behöver inte göra det igen.
 
Idag har det vart väldigt kallt och blåsigt. Så det var på gränsen att jag red. Men det gjorde jag. Blev en uteritt och mamma promenerade med. Kände mig som en packad sill när jag red. Flera tröjor, tjock vinterjacka, långkalsonger, ridbyxor, termobyxor, mössa, halsduk. Väldigt pklädd. Men det behövdes verkligen. Ridningen gick bra i alla fall. Men att det körde förbi en bil bakom henne gillade hon inte. Det är något hon inte gillar. Bilar som kommer bakifrån.
 
Nu har jag suttit i soffan och göttat mej med familjen. Jag och chips går inte riktigt ihop. Jag mennar, De blir ´väldigt snabbt uppätna. Haha.. Stackars chips. De får ingen lång livstid om de kommer till mig. Såg på gladiatorerna oxå. Shiit va vältränade utmanarna är. Att de orkar.  Men nu ska jag sova. Upp tidigt imorn och gratta Nathali som fyller 8 år. ;) Hipp hurra! Nej nej. Nu får jag lugna ner mig. Jag får vänta tills imorgon med att säga hipp hipp.
 
Natti!!
 
Fotograf: Maja Simonsson

Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0