Söta Kickan

Har ridit Kickan nu. Den första biten när jag red iväg var hon superseg. Men sen när vi svängde till en annan väg blev hon helt galen. Då ville hon minsann springa. När vi skulle trav gick det fortare och fortare. Jag tyckte att det va så kul att hon tyckte det var kul så jag la ingen större energi på att hålla in henne. Sen övergick hon till galopp. Och inte tänkte hon stanna innan vi svängde in i skogen. Haha... Red henne en kortis i paddocken. Det var jättekul att rida henne. Tog en bild på henne:




Kommentarer
Postat av: svea-karin

så söööt ponny :)

2013-01-11 @ 22:09:27
URL: http://karinmattson.blogg.se/

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0