Anlänt från Alma, ridhuset

Idag har jag vart hos Alma. Jag åkte dit igår kväll och sov över till idag. Så igår kväll hos henne som var det några tjurar som hade rymt ifrån lagården. De stog utanför och höll på att stångas och busa med varandra. Just denna kvällen var inte hennes pappa eller mamma hemma utan bara hon, jag, Alfred (hennes lillebror) och hennes mormor. Och vi klarade inte av det för det var tjurar som väldigt gärna ville komma mot oss och busa och typ stångas. Så Alma fick ringa till flera personer efter hjälp. Tillslut fick vi tag i en som jobbar  där som heter Kikki. Hon kom dit och tillsammans fick vi in tjurarna. Lite äventyr fick det bli där ;)
 
Jag kom hem från Alma halv tre. Efter det åkte vi till FRK. Där har jag ridit Donna och det gick superbra. Hon var lugn, mjuk, och lydig. Hoppas på att det går lika bra imorn när vi ska till Trollhättan på träningshopning. Så nu ska jag sova för måste upp tidigt imorn.
 

Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0