Swebank cup

Har vart på Swedbank cup idag. Då är det blandade lag i fräbdefors som spelar mot varandra. Det är verkligen superkul! Idag fick jag ju även chansen att få vara topp. Brukar ALLTID va back. Jag va med om mycket. Sprang i full fart framför en motståndare så att hon på något sätt gjorde att jag flög framåt och landade på höften och gled framåt typ 5 meter. Så nu är jag väldigt öm på höften och har lite glidsår på armbågen. Men efter att jag hade ramlat skrattade vi åt det. Haha... Kan ju gissa att det såg ganska roligt ut.

Gjorde oxå tre mål och en assist vilket inte är så vanligt för mig. Mitt jobb är ju oftast att försvara. Men väldigt kul att få va med om motsatsen oxå ;)

Vill säga bra kämpat till Brålanda killarna som var med i fotbolls SM idag. Resultatet är i inte det allra viktigaste. Bara en liten dekoration på tårtan. Tårtan är viktigast = att göra sitt bästa och ha kul!!




Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0