Nu börjar den igen

Nu börjar det en ny vecka igen. Och idag hoppas jag att alla planer jag har ska fungera super för då blir det en toppendag. I skolan tror jag att vi ska få tillbaka lite prov. Det är ju lite spännande, om man intevhar fått väldigt dåligt resultat.

När jag kommer hem blir det kanske någon snabb läxläsning. Lite lat med läxor ;) Sen ska vi åka till Färgelanda och träna. Och nu släpper jag det som ska hända då: Kickan ska åka med oxå. Båda Donna och Kickan ska åka transporten. Hoppas att de håller sams bara. Inga tjuvnyp nu Donna! Hörde du det?
Men anledningen till att Kickan ska med är för att felicias (en deltagare i hopplaget) lillasyster ska få rida henne. Hon ska även med på hopptränngen på onsdag. Lite mer planer framöver oxå. Låter inte detta bra? Och detta gör vi för en speciell sak som jag inte berättar om än. Men det kan kli sååå bra!




Kommentarer
Postat av: Anonym

💎

2013-04-22 @ 09:38:53
Postat av: Felicia Enderborg

Hej fin blogg!
I min blogg får du följa mig och mina 2 D-Ponnyer som jag utbildar själv till SvenskaToppen :)
Jag gör även gratis headers!
Kram<3

2013-04-22 @ 15:48:12
URL: http://feliciaenderborg.blogg.se

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0