Laddad

Nu är allt klart. Vi duschade Donnas bakben och svans. Där hade hon kissfläckar och det är inte jättesnyggt att ha på tävling. Jag red inte Donna idag utan det gjorde mamma och jag red Bella. Ganska lång men lugn tur. Precis lagom så att hon har kvar energi till imorn. Bella fick springa av sig lite i padocken oxå. Det behöver hon. Men idag va hon inte så pigg. Lite lat och hade helst gått in i stallet direkt.

Outfiten imprn kommer att vara såå läcker. Säger inte hur. Det får ni på bild imorn. Klockan ringer halv 6 imorn. Härligt att komma upp i tid tycker jag. Speciellt när det är sånt här kul på gång. Nä nu får jag sluta skriva. Bara måste sova nu. Det är en tuff dag imorn. God natt! ♥




Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0