Kommer senare...

Resultatet från tävlingen kommer senare. Var väldigt trött igår så jag orkade inte berätta om resultatet. Man blir faktist väldigt trött av att åka på tävling. Det var en fotbollsmatch igår oxå men den kunde jag givetvis inte vara med. Men om jag hade hunnit hem till den hade jag inte orkat spela den matchen ändå.

Ikväll ska jag till Färgelanda. Träningsdags är det då och vi ska träna dressyr. ;) kulikul!

Vill oxå tacka för att ni läser min blogg. Känns som jag har fler "följare" nu. Det är lixom inte några som råkar titta in en viss dag och nästa dag är det andra. Utan det känns som jag har läsare som tittar in mer än en dag. Jättekul isf! Kommentera gärna och skriv om du tittat in på min blogg förut eller om detta va första gången. Ska bli jättekul att höra.




Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0