Jublar av lycka (not)

Vilket härligt väder! Håller på att spricka av lycka *host* *host*. Men va säger man? Efter regn kommer solsken.
 
Idag när jag kom hem från skolan laga jag spagetti och köttfärssås. Såå stolt. Ska nog bli kock när jag blir stor. Vad sägs om det. När nu får jag sluta sitta här och tjata.  Blev ingen ridning för mig idag. Åkte på fotbollsträning i en och en halv timma och sen hängde jag med Edwina hem och åt pizza. Lyxkvällsmat på en vanlig torsdag. Inget att klaga över i alla fall. 
 
Nu sitter jag här och väntar på att strömmen ska gå igen. Har hållt på och slått fram och tillbaka. Jag HATAR mörkret som blir när strömmen försvinner. Känns som det ska komma fram massa läskiga människor och sånt. Ingen härlig känsla direkt. Men nu har strömmen vart tillbaka gasnka länge så får väl hoppas att den håller sig vaken nu. Får skynda mej att passa på att blogga. Med tanke på hur mycket det blåser ute så rymmer väl strömmen när som helst.
 
Nu ska jag i alla fall sätta mig och fixa ett tidsinställt inlägg för imorgon. Måste ju bjuda på lite inlägg på dagarna ;) Ha det så bra! 
 

Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0