Hopponny X 1000

Den där Kickan asså. Världens charmtroll. Red henne förut så att hon ska börjas sättas igång igen inför våran plan som jag berättar mer om imorn. WOOPA! Vad kan det va för någott?
 
Men nu till ridningen. Hon var vääldigt pigg. Först red jag ut en kortis och hon var så glad. Ville springa hela tiden och inte lyssnade hon på mej, Haha. GOE!! Inte någon väldresserad ponny som alltid lyssnar på ryttaren. No no. Sen red jag henne i padocken och hoppade även lite. Så himla pigg va hon. Sprang på väldigt mycket och hoppa kunde hon minsann. Hon har en så otrolig hoppteknik. Viker upp benen så himla smidigt och hoppar en halvmeter över. Verkligen en superbra hopponny. Så glad hon va oxå. Öronen spetsade hela tiden, sprang så gruset sprutade och otroliga hopp mellan rusherna :D 
 
Sen borstade vi Kickan väldigt länge och mycket. Fällde vinterpäls som jag vet inte vad och dammig oxå. Men nu glänser hon och e fin.
 
Imorn kommer det hända något annorlunda. Och ja, Kickan är inblandad. ;)
 
 
 

Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0