Happy birthday to me!

Hur började dagen idag? Bästa familjen kommer in på mitt rum och sjöng för mig. Så fina!  Så fick jag världens bästa presenter oxå. kan kanske skriva om det i ett annat inlägg. Känner inte att jag vill utmärka mig genom att skryta över vad kag fått. Alla i Sverige har det inte så bra.  Svälter och är sjuka. Och då ska man själv sitta här framför en dator   och skriva om vad man får för saker i present och hur bra det är o.s.v. Men jag kan säga en sak i alla fall. Jag och Donna kommer vara helt klart snyggast på tävlingarna efter den här dagen. Shiit asså. Kan verkligen så oss framför oss :D 
 
 
Yee! Here we go!! 

Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0