Glada Kickan!

Red Kickan idag. Hon var pigg och glad. Red ut en kortis och sedan red jag i paddocken. Inte så mycket eftersom hon vilat ett tag. Men hon tyckte det var jättekul att få bli riden. Hoppade några små hinder oxå. Även fast de va låga hoppade hon superhögt! Hon va minsann inte nöjd med den låga höjden haha.. Sen fick Nathalie rida henne oxå. Då va hon lite segare. Hon känner av vad det är för ryttare och reglerar sig efter det :D
 
 
Shiit vilken härlig dag det vart. Gick ju bra på påskhoppet och vädret har vart perfekt. Fått rida söta Kickan. Tummen upp för det. Imorn ska jag och mamma åka till Skara djursjukhus med Donna. De ska kolla hennes tänder och så ska hon vaccineras. Sånt som är väldigt nödvändigt. Tyvärr kan jag inte va med på hoppträningen imorn då p.g.a vaccinationen.
 
Men nu ska jag sova och samla på mej ny energi till imorn. God natt!
 

Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0