Ensam kväll

Som ni märkt har uppdateringen varit kass idag. Men jag tänker inte hålla på och säga förlåt för det och förklara varför. Ser det på typ alla bloggar. "Förlåt för dålig upddatering, har inte haft tid" eller "har inte haft lust".  Asså vem är intresserad av varför uppdateringen varit dålig. Och varför ska man säga förlåt för det? Det är din blogg och ditt liv. Du är inte tvungen att sätta dig och blogga. Det är något man gör frivilligt. Men ibland har man inte tid eller lust. Men man behöver ju inte skriva det då. Tycker att det är så fruktansvärt tråkigt att läsa det varenda dag när man klickar in på någon blogg. Det fattar man ju att man inte haft tid. Det finns ju faktist viktigare saker i livet. Istället för att sitta vid en dator och blogga. Kanske är världens finaste väder ute och man har massor att göra. Skit i bloggen då! Använd ditt liv till vettiga, roliga saker. Sådant som du vill göra eller behövs. Inte tvinga dej ner framför datorn och samtidigt förstöra något bra av den dagen. Lite åsikter från mig i alla fall. 
 
Men nu till lite info om vad jag menar med ensam kväll. Jo, mamma och pappa är på 40 årskalas och det kommer hålla på läänge! De kommer hem i natt när vi sover. Och Nathalie är hos en kompis och ska sova där. Vad finns kvar då? Jag och William ska vara själva hemme ikväll. Har redan vart det en stund. De åkte halv sex. Så nu ska vi ha en härlig kväll med mat, godis och popcorn. Samtidigt ska vi se på "Fångarna på fortet". Här ska vi hade gött minsann :D YEE!!
 
Världens finaste <3 Har läkt jättebra i munnen efter de drog ut vargtänderna. Så på måndag ska jag nog rida på bett igen :D
 

Kommentarer
Postat av: Tova ~ TOVAEIVINSON.SE

Du har helt rätt!

2013-04-06 @ 22:21:17
URL: http://www.tovaeivinson.se

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0