Energikick

Dan före tävling. Då äre fullt upp minsann. Det mesta på packningslistan är checkat. Är några grejor som behövs när jag ska rida sen. Har packat och putsat. Jag får lixom en energikick dan före tävling. I morse när jag vaknade låg jag inte direkt och vila. Min första tanke var: "Imorn är det tävling". Gick direkt upp ur sängen och började förbereda. Ingen trötthet fanns kvar. Bara energi. Det är ju faktist bra att ha den enrgin dan innan tävling så att man verkligen gör allt som behövs. Tummen upp!
 
Lite senare ska Donna in och fixas. Ska rida henne lite blandat. Både ut och i paddock. Sen ska vi tvätta av henne på något sätt i alla fall benen. Hon har verkligen grisat ner sig i boxen så det behövs men det är ju inte särskilt varmt ute heller så känner ju inte direkt för att drränka henne i vatten och sen ska hon stå och frysa. Vi får se hur vi löser det. Men hon MÅSTE verkligen duscha av benen. 
 
 
Imorn kanske det kommer upp något annrlunda på bloggen. Säger inte vad ;)
 
 

Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0