The stable is my place

Har vart i stallet  mycket nu. Först plockade jag iordnign lite borstar och gjorde iordning boxarna. Så tog vi in Donna så att jag red ett lätt pass på henne. Gick ganska bra. Hon blev skrämd en gång för pappa som sätte på crossen (Inte en mototcykel) i ladugården. Det tyckte hon va läskigt så drog hon iväg lite för det. Men sen blev hon lugn. :D
 
Efter det tog vi in resten av hästarna och de fick äta och mysa i stallet. Låter så härligt när de tuggar på sitt hö. Borstade Bella och Kickan också så att det är ren inför imorn för då ska vi till Skara djursjukhus. Ska göra ett inlägg om varför. Men jag ska självklart borsta dem imorn också.
 
 
 

Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0