Jag har en anledning

Nu de senaste dagarna har nog märkt att uppdateringen har varit väldigt låg.  Men jag måste säga att jag har en anledning. För denna veckan har jag två skrivuppgifter att gör till skolan och jag har två prov. Spanska och Geografi. Så jag har verkligen inte haft tid att blogga. Men skrivuppgifterna  är jag klara med nu så det är "bara" proven kvar. Spanska-provet ska jag ha imorn.
 
Nu ska jag gå och putsa Bellas träns. Snart dags för våran sista tävling :( På söndag gäller det!
 

Kommentarer
Postat av: Carolina - Beridare på stall Assla

Lycka till!

Sugen på att vinna ett hemligt paket nu i jul?! ;)

Det är bara skriva att du är med! http://asslatjejerna.blogg.se/2012/november/vinn-ett-hemligt-paket.html#comment

Svar: Tack!
Michelle

2012-11-28 @ 20:46:59
URL: http://asslatjejerna.se

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0