Bella ställde upp för ryttaren idag!

Resultatet från dagens tävling:
 
L:C 4 fel i andra fasen
 
Hon va lite seg mot de första tre hindren men sen kom hon igång. Banan flöt på bra men det blev tyvär ett pet på 9:e hindret. Kom liite nära. Annars var det en snabb tid så vi hade kommit tvåa om vi inte petat den bommen. Men jättenöjd ändå!
 
LC+5 Dubbelnolla
 

Underlaget på framhoppningen var blött och tungt. Det var jättejobbigt för Bella att röra sej där och hon blev snabbt trött. Jag tog det lungt på grund av det men det är lika tungt för det. När vi var inne på banan hade hon inte riktigt gnistan för hon orkade inte. Men gud så bra hon hoppade. Va lite orolig för några maxade oxrar som vi kan komma fel på så att hon stannar. Men nädå. Hon bara flög över de. Det var på dom hindrena hon hoppade bäst. Så duktig hon va och kämpade så. :D Snacka om att hon ställde upp för ryttaren. Tyvär räckte inte tiden till någon placering. ( De som blev placerade red skitsnabbt)
 
Igår skulle det ha vart regional tävling men det blev inställt så dem startade idag istället. Och de ponnyerna var ju skitsnabba!!! Så det var väldigt hård konkurans.
 

Kommentarer
Postat av: Oline Kristiansson

Sv: Bilden är tagen i falköping för drygt över 1 år sen :)

Svar: Jag tänkte väl det. För jag tyckte att det såg ut som det. Jag har varit där och tävlat så därför känner jag igen mej :D
Michelle

2012-11-11 @ 18:40:12
URL: http://oliinekristiansson.blogg.se

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0