Tävlingen i Mellerud


Bella lagklassen | Bedömning: A:1a | 2:a plats

Bella var superglad att få komma ut på tävlingsbanan nu när jag inte ridit så mycket sista veckan. Så hon var jättevillig att hoppa, fanns ingen tvekan alls. Så vi blev felfria och det lädde även till en andra plats. Bilden här nere är tagen av Emelie Jansson. ;)



Kickan lagklassen | Bedömning: A:1a | Felfri

Hon var ganska seg men felfria blev vi ändå. Fast tiden var inte supersnabb. Men duktig var hon ändå. Vi blev 
4:a och det var tre placerade. Så det skilde bara några hundradelar mellan oss och 3:an. ;)

Bella L:C | Bedömning: A:0/A:0 | 4 fel i fas 1

Kändes bra till en början. Men på andra hindret blev stannade hon. Vet faktist inte riktigt varför. Men resten av banan flöt på bra. Det var som att hon ångra att hon stanade för på sjätte hindret hoppade hon dubellt så stort. Hon ville typ säga förlåt. Men jag är supernöjd endå. Speciellt med första klassen.

Kickan L:C | Bedömning: A:0/A:0 | Felfri

Hon var otroligt seg och hade ingen ork kvar. Vi blev felfria men det var otroligt segt. Så framöver ska vi nog bara starta en klass. Så att hon orkar med.

Det var en superrolig dag och det gick riktigt bra för vårat lag. Vi blev 4:a av 12 st lag. Super tycker jag i alla fall. Det tror jag de andra också tycker. Heja FRK!!
  

Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0