Provridit Lorenzo

Idag har jag varit och provridit en C-ponny. Den var i Växsjö och innan passa vi på att gå in på börjes. Det tog 4 timmar. Där hade vi det jätte mysigt. Gick i affärer och fikade. Super! Men sen åkte vi till Lorenzo som ponnyn hette. Han var såå söt! Älskade det och trots att han var 6 år verkade han väldigt lugn endå. Red honom i ett ridhus också och det kändes jättenra. :) Galoppen behöver han jobba med för att det ska bli bättre men i skritt och trav gick han jättefint. Fäste mej verkligen med denna ponny. Så vi får se hur det blir om vi ska han eller inte. Men jag kan säga att det var ingen tråkig stund att rida han.



Här e han. Visst e han gullig?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej jag har frågestund på min blogg så kika gärna in och kolla och om du undara över når så fråga på?

Ha det bra

2012-05-05 @ 08:38:58
URL: http://hannalarka.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Jätte fin blogg, kika gärna in på min och var med och tävla i dagens blogg :D

Hoppas att du vill delta, kram!

2012-05-05 @ 12:55:39
URL: http://ceciliaaweden.blogg.se/

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0