Träningshoppning på Nuntorp

Jag kan väl säga att det gick sådär. På framhoppningen gick hon solklart. Kände verkligen att det här klarar vi. Men väl inne på banan fick Bella lite fnatt. Solljuset som lyste in var jättefarligt och det fanns det ett vattenhinder som jag gick fram och visa. Det gick hon INTE med på. Eftersom det var en träningshoppníng fick jag hoppa det några gånger först. Tillslut fick jag över henne med lite konstiga hopp. Så gick starten. Stressad och stirrig var hon ju men hon hoppade alla hindren fram till vattenhindret där det blev en tvärnit. Jag gjorde ett nytt försök och vi klarade det. Resten gick bra men hoppen var intesärskilt fina. Sista hindret var en trippelbarr och den gick super att hoppa:)



I andra klassen hade dom lagt till några grindar också som hon inte var så förtjust i. Så där blev det också stopp. Men jag var mycket mer bestämd denna rundan så den blev endå bättre.

Jag är lite förvånad att Bella gjorde såhär för hon brukar inte hålla på så. Men jag hoppas att det var tillfälligt.

Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0