Ridit två fina ponnys

Red Kickan  idag. Tog först en runda på vägen och i skogen. Red till terrängbanan som jag byggt. Består av tre hinder. Det tyckte hon va skitkul! Hon hoppade högt över och ville hoppa meer. Kändes superbra.
 
Sen gjorde jag lite intervallträning i padocken och hoppade även där. Hon var pigg och glad. Ska rida henne lite oftare för att hon ska få upp konditionen. Det behöver hon verkligen. :)
 
Sen red jag igenom LB:1 programet med Bella två gånger. Första gången var väl sådär. Men andra gången gick det faktist väldigt bra. Ska ju rida KM i dressyr på onsdag. Jag kan ju säga att jag har inga förväntningar alls. Bara en kul grej. För Bella e verkligen ingen dressyrhäst. Men lite kul att testa bara :)
 
 
Ponnyn där i mitten är bara bäst! ♥
 

Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0