Klubbmästerskap i hoppning

Kl 6 idag börjar KM:et i hoppning. Jag ska först starta en clear round. Det är KM:et för de som rider lektionsponny. Men privatryttare får också starta i den klassen fast som en clear round. Men för lektionsryttarna är det stilbedömning. Sen börjar KM:et för privatryttare. Då är det först en grundomgång och sedan omhoppning. :)

Så nu är packningen snart klar och det är borstning på Bella som gäller. Fin ska hon va. Idag blir det prämier för mig att använda mina Whitaker ridbyxor. YEEE! Så ser de ut:


Jag har ett par röda.


Här är en bild från förra årets KM:





Kommentarer
Postat av: Sandra SG

hejhej fin blogg :)

Svar: Tack!
Michelle

2012-06-20 @ 19:43:04
URL: http://saaandis.blogg.se/
Postat av: Melissa

Söt blogg, följa min ? :)

Just nu frågestund på bloggen:

www.createdbymelissa.blogg.se

(Hoppas du stannar)



Kommentera gärna en massa frågor! , Ha en bra dag !

Svar: sv: Tack!
Michelle

2012-06-20 @ 20:12:18
URL: http://createdbymelissa.blogg.se/

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0