Resultat från Falköping

Idag var det då tävling i Falköping som gällde. Här kommer resultatet:
 
LC Bed:  A/0+A/0
 
Altt var super innan start! På framhoppningen flög hon över hindrena. Verkligen perfekt. På banan gick lika bra. De två första hoppen var inte super men sen flöt det på jättebra. Det blev en felfri ritt men räckte tyvär inte till placering. Men det skilde bara 4 hundradelar till 3:an. Några fjuttiga HUNDRADELAR. Men jag är jättenöjd endå. Viktigaste var att honn inte stannade :)
 
LC+ Bed: A/0+A/0
 
Det var varmtoch jobbigt både för mig och Bella. Framhoppningen gick bra. Sen var det dags att gå in på banan. Första hindret var verkligen GRYMT! Så då tävkte jag "det här fixar vi Bella". Fast det gjorde vi inte. Vid 4:e hindret blev det tvärnit. Vet inte varför. Sen blev det en tvärnit på 8:e hindret också. Det passade inte lilla damen att hoppa i denna klass. Inte så nöjd med den rundan.
 
Detta är en bild från Falköping förra gången :)

Kommentarer
Postat av: saga- the biggest awesome blog

YO!
Ikväll kanske jag ska ha en livechatt med er! Då kan du passa på att fråga vad du vill medan jag svarar live!
Om jag får minst 10 kommentarer så kommer jag ha det!
Så kika in och kommentera om jag ska ha chatten eller inte i detta inlägg: http://cocoz.blogg.se/2012/july/livechatt-ikvall.html

KRAM!
(och sorry om du inte uppskattar dessa kommentarer)

2012-07-29 @ 12:27:54
URL: http://cocoz.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej!
Snygg header! :D

Svar: Tack! :)
Michelle

2012-07-29 @ 14:54:09

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0