Resultat för dagen

Vädret var inte så bra direkt. Regnade, regnade och regnade. Underlaget var BLÄ! Padocken invigdes så den var inte använd till tävling förut.Så gruset hade inte sätt sig ordentligt. Och det märktes ju. Det var jättetungt för hästarna och de fick verkligen anstränga sig. Men nu till lite mer resultat:
 
LD+5  A+0-/A+0  4 fel i fas 1
Det var segt, underlaget för tungt och det fanns ingen gnista i henne alls. På femman blev det ett stopp. Det var ingen bra runda alls. Inget stämde :( Så det blev ett stopp
 
LC+5 A+0/A+0   0 fel 2:a placering
Bella kämpade som bare den. Jag var bestämd och hon var en kämpe. Underlaget var som sagt va KASS! Om inte ännu värre. Men Bella slet och nollade. Det gick undan också. Jag kan ju säga att blir SÄLLAN varm när jag ridit. Men efter bara denna klassen var hon dysvett. Det var väldigt jobbigt för henne. Men det blev en 2:a placering. SUPERNÖJD!
 
 

Kommentarer
Postat av: Carolina - Beridare på stall Assla

sv: Vi har två bilder på dig :)

Svar: Åå.. Va kul! Tack! <3
Michelle

2012-07-02 @ 10:45:41
URL: http://asslatjejerna.se
Postat av: Carolina - Beridare på stall Assla

sv: Vi har två bilder på dig :)

2012-07-02 @ 10:45:42
URL: http://asslatjejerna.se

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0